20101130

41

Förra vecka köpte jag för första gången en tröja till dig. En present. Jag har ju gett dig presenter förut men inte kläder. Du är väldigt intresserad av mode och vet exakt vad du gillar och inte. Jag har inte haft så mycket pengar på slutet så jag har inte velat chansa. Köpt något jag tycker är fint som sedan bara kommer att hänga i din garderob.
Men nu köpte jag en tröja. Den var helt fel. Du provade den framför min spegel och vred och vände på dig, drog lite i resoren och sa att du gillade materialet men du tyckte den föll så konstigt. Jag sa att jag valt mellan den och en annan och att jag kunde byta. Jag var på håret att bli avskräckt. Jag hatar att känna att jag inte duger. Så är det ju inte, men jag vill ju känna dig så väl så det blir rätt direkt. Men jag bytte till den andra tröjan och den har du haft på dig tre dagar i rad nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar