20101110

13

I början när vi träffades kunde vi ligga ansikte mot ansikte i sängen och bara prata i timmar. Med benen ihopslingrade under täcket. Du sa att din viktigaste regel var att vi aldrig skulle somna osams. Att inget var för svårt att lösa så vi kunde få somna nära. Igår kom du och hämtade mig efter en middag, jag hade druckit lite vin och babblade på i bilen hem. Du verkade lite tyst och irriterad, men jag har lärt mig att inte fråga. Du avskyr när jag frågar om det är något. Du menar att du i såfall talar om det för mig. Trots att det hittills aldrig hänt. Vi la oss och du sa något om mig och skrattade till. Jag överreagerade och frågade varför du gjorde dig rolig på min bekostnad. Du försöka förklara, sa att jag inte skulle vara så känslig. Jag drog täcket över huvudet för att inte låta dig se hur upprörd jag blev. Efter ett tag vände du dig bort från mig och jag gjorde detsamma. Igår somnade vi för första gången med ryggarna mot varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar