20101124

31

Vi skulle på fest. Jag tänkte ha klänning och stod hemma framför spegeln i underkläder, svarta som matchade. Jag hade köpt stay-ups att ha under istället för strumbyxor som jag brukar. Jag stod och åmade mig, spände magen och lutade mig lite bakåt, putade ut med rumpan och konstaterade att jag var riktigt fin. Jag såg smal och stark ut och i så här genomtänkta underkläder så var det riktigt sexigt. Jag föreställde mig hur jag skulle dra av mig klänningen precis när vi kommit innanför dörren hemma hos dig, putta ner dig på en stol och bara sätta mig grensle i ditt knä och kyssa dig. Dra ner mina BH band och låta brösten falla ut. Jag längtade massor.

När vi klivit ut ur taxin och gått alla dina trappor upp och gått in i lägenheten behövde du gå på toaletten. Jag blev som vanligt osäker och drog av mig klänningen för att snabbt hinna krypa ner i sängen innan du kom ut. Varför varför varför kunde jag inte bara satt mig på en stol i köket, spelat cool och väntat? Jag vet att du hade älskat det. Nu låg jag under täcket och tyckte att jag var modig som i af lämnat stayupsen på, du skulle ju få en liten liten överraskning när du till slut efter toalettbesök, tandborstning, vatten glas som fyllts kom och la dig. Jag tänkte att jag sätter verkligen extra krydda på vårt sexliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar