20101127

38

Det gick ganska många dagar, jag försökte sysselsätta mig, träna, jobba, det blev mycket sena kvällar slösurfandes framför datorn. Vi hördes inte alls, jag hördes nog inte med någon under den perioden. Men den helgen skulle jag på en fest hos en vän med mina kompisar. En gemensam kompis till oss båda skulle med och jag tänkte att kanske kanske skulle du dyka upp. Jag smsade dig och frågade men du sa att du för min skull valt att inte följa med, du skulle på någon annan fest. Jag blev ju så himla besviken, men tänkte att jag skulle försöka släppa det, släppa dig och ha roligt ändå. Men som det brukar blev det ett sms senare efter ett par glas vin då jag undrade om du inte skulle komma förbi ändå. Det här med spel har ju aldrig varit min grej. Är jag intresserad hör jag av mig. Du svarade och frågade om vi inte skulle inte till stan och kunde ses där istället. Sagt och gjort. Jag följde med ut, du kom till klubben, vi stod nära och lät våra armar nudda vid varandra och jag rös rös i hela kroppen. Vi gick till Mc Donalds med våra vänner. När jag skulle åka hem tog du tag i mig och vi kysstes för första gången i ett stimmigt Mc Donalds, klockan 04 föra en söndagsmorgon. Jag log hela vägen i taxin hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar