20110131

74

Jag har varit stark hela dagen. Jag känner mig stark och fri från allt tungt och klibbigt. Vi har sagt att vi inte ska höras så mycket när du är borta, mest för att jag bara går och väntar och jag måste ta mig ur det. Nu har du smsat och mailat varje dag fast du inte skulle och tidigare skypade vi. Jag vet inte vad det är med vår tajming men nu när jag känner mig helt ok så är du helt knäckt. Du sa att du inte tycker någonting är roligt, du ser att allt är vackert och häftigt, men utan mig spelar det ingen roll. Och jag tycker att det är så konstigt hur vi delar upp rollen som den starka. Men det kanske är så, när du känner att jag inte kraschar tillåter du dig att känna efter? Oavsett så är dagarna utan dig skit, men just nu funkar det och det gör mig glad. Jag nynnar med i bilen, jag träffar folk och jag ringer till vänner fast jag inte tycker om att prata i telefon. Och nu sitter vi och chattar och skämtar om bajs. Det är en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar