20110113

61

Det släppte lite igårkväll. Ångesten och ledsenheten blev väldigt mycket lättare. Nu kan jag pusta ut och hoppas på att hålla mig stadig till nästa svacka.
Jag satt och jobbade till 24, då ringde du, ändå borta från andra sidan jorden. Det var helt underbart att höra din röst, vi pratade i mun på varandra och skrattade. Du berättade att du hade en massa planer för vår semester. Att vi kanske kunde resa i samma veva som nåt av dina jobb så att det skulle bli billigare och vi kunde vara tillsammans längre. Jag berättade om alla mina jobb och att vi ska fira när du kommer hem. Fira att vi har varandra och att vi blivit bättre på att vara tillsammans när vi är isär. Vi sa att vi älskade varandra innan vi la på och jag grät inte en endaste liten tår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar