20110110

55

I mellandagarna kom du med alla dina saker och flyttade in. Jag har varit väldigt försiktig med att vara drivande eller pushande i frågan om du ska flytta hem till mig eller inte. Snarare tvärtom, jag har varit avvaktande och försiktig. Velat att det helt och hållet ska komma från dig så jag inte på något sätt tar ifrån dig det du älskar och där du älskar att vara. Jag är fortfarande rädd att du inte ska trivas och att du innerst inne har ont i magen och saknar ditt liv. Men du säger att du aldrig varit lyckligare och att du älskar att vi alltid kan somna och vakna tillsammans. Jag blir alldeles pirrig av lycka när jag ser dina saker i toalettskåpet och när jag kommer hem och du sitter framför brasan och läser. När jag går och lägger mig före dig på kvällarna och hur du sen kryper ner bredvid mig och kramar mig hårt och jag vaknar till och bara känner värme i hela kroppen och jag kan knappt andas för jag älskar dig så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar