20110107

54

Det var så länge sedan jag skrev sist. När jag läser det förra inlägget får jag tillbaka den massiva känslan av trötthet, irritation och uppgivenhet jag kände då. Vi har haft kanske 3½ gräl sedan vi träffades första gången. 2½ av dem i december. Tack och lov är det bara att skaka av sig. Vi har haft en tuff månad och vi kom ur den mer helskinnade än innan. Det har hänt massor sen sist. Vi har sagt att vi älskar varandra. Du sa det först, sen gick jag och hade ont i magen för att jag ville så gärna säga det tillbaka men kunde inte. Orden liksom kom aldrig ut. Men så en kväll sista veckan innan jul i bilen på väg till mig så pratade vi om att vi skulle fira julen tillsammans. Att det var första gången för dig. Tillslut sa jag bara till dig. Du vet väl att jag älskar dig? Att du är så speciell för mig att allt tar lite längre tid. För gör jag fel får jag inte en andra chans att göra det rätt från början. Du log och sa att du visste det redan. Jag tänkte att nu är det liksom på riktigt. Det är du och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar