20110223

81

I natt vaknade jag av att jag grät. Jag kröp tätt intill dig och somnade om. Imorse var jag helt matt av ledsenhet, hela dagen har jag balanserat på gränsen till tårar utan att förstå varför. Du har varit hemma mer än en vecka nu och det är flera dagar till du åker igen. Din resa blev framflyttad och vi har spenderat massor av tid tillsammans och gjort massor av roliga saker. Jag har inte känt av att du ska åka alls, utan bara njutit av att vi är tillsammans. Men ändå känns det som alla skratt har försvunnit. Konstigt.

6 kommentarer:

  1. hur mår du nu?..

    SvaraRadera
  2. Snälla, uppdatera, snälla. Jag älskar dina texter.

    SvaraRadera
  3. me too.. I keep coming back here. Absolutely love your texts. please update..

    SvaraRadera
  4. kom tillbaka. plz.

    SvaraRadera
  5. Var har du tagit vägen? Och hur har allt gått?

    SvaraRadera