20110210

79

Vi har just chattat på skype. Du är deppig. Inget med din resa blev som du hoppades, du längtar hem och du längtar efter mig skriver du gång på gång. Jag borde bli glad men jag känner ingenting. Jag kan inte ta in din depp för den får inte plats bredvid min. Det jag vill fråga är om du tycker att det är värt det. Om du tycker det är värt att jag är helt förstörd vissa dagar och helt tom andra dagar och helt avtrubbad och utan känslor och saknad efter dig resten av dagarna. Och om det är värt att allt du ser och gör i dina länder i världen hela tiden grusas av att du inte riktigt vill vara där men ändå hela tiden åker iväg. Allt det vill jag fråga, men det kommer jag aldrig att göra såklart. Jag nöjer mig med att veta att just nu i den här stunden gråter jag inte och jag har planer jag ser fram emot och du ligger bakfull ensam på ett hotell någonstans i världen och har hemlängtan och intalar dig att det visst är värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar