20101214

52

Ibland när jag har svårt att sova, alltid när du är ute och reser, ligger jag och tänker. Jag målar upp bilder och scenarion där du och jag kanske går på stan. Vi träffar ditt ex och jag är så himla fin och strålande och glad och gör allt rätt. Hon är sur och otrevlig och känner i varje andetag hur mycket lyckligare du är med mig. Du släpper mig inte för en sekund och jag njuter av att jag var den som fick dig. Jag vet inte varför jag  har det här behovet. Jag vet egentligen inte varför jag bryr mig om ditt ex alls. Det var du som gjorde slut, ni hade det inte bra tillsammans och min logiska del av hjärnan vet att det inte finns något hot någonstans. Men jag tror att jag är en person som njuter mer av allt underbart om jag har naglar som skaver lite här och där. Men där det bra alltid är störst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar