20101028

5

Vi är inte så bra på telefon. Jag är nog ganska bra annars, inte överförtjust men vill jag så kan jag. Du är inte så bra, konstiga ljud och ord och lite som att rapportera. Jag vill ju höra din röst men jag orkar inte riktigt med våra telefonsamtal. Jag ringde igår kväll precis när du skulle ner till hotellbaren och ta en öl. När du senare skickade ett sms och frågade om jag var vaken svarade jag inte fast jag inte somnat. Det har varit lite så hela den här veckan. Jag vet hur det är och hur det känns EGENTLIGEN men just nu är allt väldigt avtrubbat, jag vill bara vara i fred. Det är märkligt. Förra veckan kunde jag inte andas för alla tårar över att du inte var nära.

1 kommentar:

  1. Åh tack så mycket, fina du.

    (...det där med att inte kunna andas va.)

    SvaraRadera